نحوه کار با دستگاه پشمک ساز

امروزه می توان با سرمایه خیلی کم بهترین کسب و کارها را راه اندازی کرد. به عنوان مثال با خرید یک دستگاه پشمک ساز نیمه صنعتی می توان یک غرفه کوچک پشمک فروشی در فضاهای رفت و آمد کودکان مثل پارک ها و شهربازی ها راه اندازی کرد. در این مقاله با ما همراه باشید تا شما را برای راه اندازی غرفه پشمک فروشی راهنمایی کنیم.

دستگاه پشمکساز سبزیران شامل یک بخش موتوری و یک قابلمه می باشد. بدنه آن دارای کلید سلکتوری در یک سمت و یک کلید المنت در سمت دیگر می باشد. همچنین روی بدنه و در زیر قابلمه، مخزن ورودی شکر قرار گرفته است.
طبق توضیحات زیر می توانید در چند مرحله ساده دستگاه پشمک زن خود را روشن نموده و از آن استفاده نمایید.

۱) ابتدا دوشاخه دستگاه را به برق بزنید.

۲) حالا متناسب با ظرفیت پشمک ساز که ۳۰۰ تا ۴۰۰ گرم می باشد (با یک پیمانه مشخص)، داخل مخزن آن شکر بریزید.

۳) سپس کلید المنت و موتور را همزمان باهم روشن کنید.در صورتی که المنت و موتور همزمان باهم روشن نشوند، به علت دمای بسیار بالای المنت پشمک ساز، و عدم چرخش به موقع موتور، دستگاه می سوزد.

۴) در این مرحله، بعد از اینکه دمای المنت تقریبا به ۱۸۰ درجه رسید،(کلید سلکتوری آن را با محدوده دمایی ۰ تا ۲۲۰ درجه سانتی گراد نمایش می دهد) شکر از توری عبور می کند و الیاف پشمک به صورت پرتای درون قابلمه جمع می شود.

به خاطر داشته باشید که شکر را بیش از میزان مصرفتان داخل مخزن نریزید زیرا  المنت پشمک ساز تا دانه آخر آن را ذوب می کند.

پیش از آن که شکر ذوب شده تمام شود دستگاه را خاموش نکنید تا باعث تخریب المنت نشود. شکر باقی مانده در المنت، کریستالی شده و به پشمک سازتان آسیب جدی می رساند.

المنت پشمک ساز ترانسی سبزیران

بعد از اتمام کار، اول المنت را خاموش کنید و به موتور اجازه دهید به مدت ۲ الی ۳ دقیقه روشن بماند تا المنت را خنک کند.

در ابتدای کار با پشمک ساز یکی از مسائلی که ممکن است با آن مواجه شوید این است که به علت سیقلی بودن قابلمه پشمکساز، الیاف پشمک به دیواره های آن نمی چسبد که بعد از چند مرتبه استفاده، قابلمه به میزانی از زبری می رسد و پشمک قابل جمع آوری می شود.

به این نکته توجه فرمایید که هرگز هیچ قسمتی از پشمک ساز را شست و شو ندهید.

سوالات متداول

آیا قطعات یدکی پشمک ساز به صورت مجزا قابل خریداری است؟

بله! تمامی قطعات یدکی پشمک ساز موجود است و میتوانید مستقیما از شرکت سبزیران خریداری نمایید.

چگونه می توان پشمک رنگی تولید کرد؟

برای تولید پشمک در رنگ های مختلف، کافیست مقدار بسیار کمی رنگ مجاز خوراکی به شکر اضافه نمایید.

چوب پشمک را از کجا می توان تهیه کرد؟

چوب پشمک در ۲ نوع پلاستیکی و حصیری موجود است که می توانید مستقیما از شرکت سبزیران خریداری کنید. برای سفارش با شماره سراسری ۹۰۰۰۶۰۰۱ (بدون کد) تماس بگیرید.