یکی از راه های تشخیص سبزی خردکن های خانگی سبزیران از سبزی خردکن های تقلبی موجود در بازار، این است که حتما بر اساس این مقاله به ظاهر کارتن و محتویات موجود در داخل آن توجه کنید.

شرکت سبزیران جهت سهولت در تشخیص سبزی خردکن اصل از متفرقه، راهکارهایی را در این مقاله به شما عزیزان ارائه می دهد.

وقتی برای اولین بار یک کارتن حاوی سبزی خردکن سبزیران مقابلتان قرار می گیرد، اولین چیزی که به چشمتان می خورد این است که هیچ کلمه فارسی ای بر روی کارتن درج نشده است.

اگر بیشتر توجه کنید مشاهده خواهید کرد که در دو طرف کارتن عکس سبزی خردکن و در یک سمت، کلمه سبزیران به زبان انگلیسی و در سمت دیگر کارتن، اطلاعات محصول و مشخصات فنی سبزی خردکن سبزیران به زبان انگلیسی درج شده است.

این نکته می تواند در تشخیص سبزی خردکن اصل از متفرقه شما را یاری کند.

کارتن اصلی سبزی خردکن خانگی سبزیران

کارتن سبزی خردکن های خانگی سبزیران به وسیله دو تسمه در کناره ها و سه منگنه وسط کارتن پلمپ شده است، که با قیچی می توانید آن ها را باز کنید.

اولین چیزی که بعد از باز شدن درب کارتن به چشمتان می خورد، کاتالوگ شانزده صفحه ای محصولات سبزیران می باشد که به رنگ سبز بوده و بر روی جلد آن تصویر یک خانم در حال خرد کردن سبزی در آشپزخانه می باشد. پشت کاتالوگ تمامی اطلاعات به اضافه راه های تماس با شرکت و شعار اختصاصی سبزیران فقط با نام سیف اللهی درج شده است.

زمانی که داخل کاتالوگ را ورق می زنید از صفحات دوم و سوم به بعد، عکس محصولات را در هر صفحه مشاهده می کنید که در سمتی تصویر دستگاه و در سمتی دیگر توضیحات آن درج شده است.در صفحات ابتدایی می توانید شیوه کار کردن با سبزی خردکن خانگی و دستورالعمل نگهداری سبزی خردکن و نکاتی مثل تیز کردن تیغ و شست و شو دستگاه را مشاهده کنید.

در انتهای کاتالوگ یک صفحه به تجهیزات صنعتی آشپزخانه مثل آبلیموگیری سبزیران، آب گوجه گیری، سیب زمینی پوست کن، پشمک ساز و غیره اختصاص داده شده است.

بعد از مشاهده کاتالوگ و برداشتن دستگاه از داخل کارتن، درون یک نایلون پلمپ شده چهار عدد ابزار سبزی خردکن خانگی را می بینید که شامل کاردک چوبی برای هم زدن و تخلیه سبزی، آچار چوبی سفید رنگ برای نگه داشتن تیغ و آچار مسوار ال شکل برای باز و بسته کردن تیغ، و سنگ تیزکن دستی جهت تیز کردن تیغ می باشد.

اکنون وقت آن رسیده که به خود دستگاه سبزی خردکن سبزیران بپردازیم.

سبزی خردکن خانگی اصلی، درون یک نایلون شفاف بدون رنگ قرار گرفته است که بعد از خارج کردن دستگاه از نایلون رویی با نایلون حبابدار که دور تا دور دستگاه پیچیده شده است مواجه می شوید که نقش ضربه گیر را دارد. بعد از باز کردن نایلون حبابدار از دور دستگاه با ظاهر کلی سبزی خردکن سبزیران مواجه می شوید.

بر روی دستگاه درب شیشه ای را مشاهده می کنید که داخل نایلونی مجزا قرار گرفته است و با برداشتن آن می توانید داخل سبزی خردکن را ببینید.

سبزی خردکن های خانگی سبزیران تمام استیل بوده و کمترین میزان قطعات پلاستیکی را دارند.

بر روی بدنه دستگاه لیبل های رنگی متناسب با مدل آن نصب شده است که شامل اطلاعات فنی دستگاه مثل ظرفیت، مدل، قدرت موتور و… نوشته شده است.

سبزی خردکن خانگی سبزیران

سبزی خردکن یک کیلویی سبزیران مدل ۲۰۵ خزر دارای لیبل و پایه پلاستیکی آبی رنگ می باشد.

سبزی خردکن دو کیلویی در دو مدل ۳۰۵ مرجان و ۳۳۰ دولوکس تولید می شود که ۳۰۵ مرجان به رنگ سبز و ۳۳۰ دولوکس به رنگ قرمز می باشد.

سبزی خردکن سه کیلویی سبزیران مدل ۴۰۵ مهتاب دارای لیبل و پایه پلاستیکی زرد رنگ است.

و آخرین سبزی خردکن خانگی، سبزی خردکن چهار کیلویی مدل ۳۰۰۰ عقاب می باشد که با لیبل و پایه های مجزای مشکی رنگ تولید می شود.

توجه داشته باشید که در دو طرف دستگاه برای حمل و نقل آسان، دو عدد دستگیره آلومینیومی یا سربی تعبیه شده است که با استحکام زیادی به بدنه متصل شده اند.

در راستای دستگیره ها، کمی پایین تر دو عدد گیره یا چفت فلزی قرار داده شده است که مخزن بالا را به بدنه پایینی متصل می کند و بر روی آن نشان “سبزیران سیف اللهی” حک شده است.

محل خروجی سبزی از جنس استیل بر روی نیم تنه بالا سبزی خردکن قرار دارد که به صورت کشویی قابل باز و بسته کردن می باشد.

در مرکز لیبل دستگاه، کلید روشن و خاموش سلکتوری مشکی رنگ نصب شده است که صفر برای خاموش کردن و یک جهت روشن کردن دستگاه درنظر گرفته شده است که یکی از تفاوت های سبزی خردکن سبزیران اصلی با دیگر سبزی خردکن های موجود در بازار می باشد.

بالای کلید دستگاه، چراغ سیگنال را مشاهده می کنید که جهت نمایش وجود جریان برق در دستگاه تعبیه شده است.

در صورتی که سبزی خردکن را به پشت بچرخانید کابل دستگاه را به طول دو متر مشاهده می کنید که از خروجی استاندارد پلاستیکی عبور می کند و این خروجی از کشیده شدن کابل و قطع و وصلی آن جلوگیری می کند.

بر روی بدنه سبزی خردکن اصلی سبزیران علامت انحصاری شرکت به شکل S، حک شده که جهت سهولت در تشخیص سبزیران اصلی از متفرقه و همچنین خنک شدن موتور طراحی شده است.

به محض اینکه به داخل دستگاه نگاه می کنید مهره برنجی متصل به روی تیغ را مشاهده می کنید که جهت محکم کردن تیغه ها بر روی دستگاه تعبیه شده است.

یکی دیگر از تفاوت های سبزی خردکن سبزیران اصلی با سبزی خردکن های متفرقه در قطعاتی مثل مهره برنجی و تیغ بند می باشد که سبزیران اصلی از قطعات برنجی استفاده می کند ولی متفرقه ها از جنس پلاستیک بوده و در مدت زمان کم از بین می روند.

بلافاصله زیر مهره برنجی، تیغ های اصلی سبزیران با نشان دو تمساح را مشاهده می کنید که به وسیله تیغ بند برنجی به هم متصل شده اند و از جنس استیل فولاد ضد زنگ می باشند و کاملا قابل شست و شو هستند.

چطور سبزیران اصلی را از متفرقه تشخیص دهیم؟

۱) هنربا به بدنه نمی چسبد
۲) نام و علامت سبزیران زیر پایه سبزی خردکن حک شده است
۳) نام سبزیران و نشان دوتمساح بر روی تیغه سبزی خردکن حک شده است
۴) نام سیف اللهی روی دستگاه درج شده است
۵) نام سبزیران یر روی چفت حک شده
۶) نشان تجاری سبزیران بر روی بدنه پانچ شده است
۷) نام سیف اللهی روی کارتن درج شده
۸) دارای دفترچه ۱۶ صفحه ای سبز رنگ صحافی شده با فنر می باشد

چه لوازمی داخل کارتن سبزی خردکن خانگی سبزیران وجود دارد؟

۱) کاتالوگ ۱۶ صفحه ای سبزی رنگ که با فنر صحافی شده است.
۲) تیغ اصلی سبزیران با نشان ۲ تمساح
۳) درب شیشه ای پیرکس (نشکن) استیل
۴) ابزار سبزی خردکن شامل:
- سنگ دستی جهت تیز کردن تیغ
- قاشق چوبی سفید جهت هم زدن و تخلیه سبزی
- آچار چوبی برای باز کردن تیغ از دستگاه سبزی خردکن
- آچار مسوار اِل شکل برای باز کردن تیغ از سبزی خردکن

مدت زمان گارانتی محصولات سبزیران چقدر است؟

تمامی محصولات سبزیران شامل خردکن ها، آب گیری های صنعتی، پوست کن های نیمه صنعتی و خشک کن سبزی و سایر محصولات دارای یک سال گارانتی و خدمات پس از فروش مادام العمر می باشد.

محصولات اصلی سبزیران را از کجا بخریم؟

۱) از طریق وبسایت سبزیران www.sabziran.com
۲) از طریق تماس مستقیم با تلفن سراسری شرکت سبزیران ۹۰۰۰۶۰۰۱ (بدون کد)
۳) از طریق ثبت سفارش در شبکه های مجازی مثل واتساپ، تلگرام و ایتا به شماره ۰۹۱۲۱۰۱۱۸۹۸